AUGUST DIEHL FANFORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AUGUST DIEHL FANFORUM


 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Cinema Bizarre a Espanya

Ciutat: BARCELONA

Dia: 31 OCUTBRE

LLoc: RAZZMATAZZ 2

Latest topics
» Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty25/1/2010, 11:55 am by Sara

» Fotos de Romeo...
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty24/1/2010, 1:10 pm by annabizarre

» WEBS OFICIALS de STRIFY!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty24/1/2010, 1:04 pm by annabizarre

» Post oficial fotos STRIFY (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty24/1/2010, 9:43 am by Lourdes_cb

» Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 1:08 pm by annabizarre

» Single "My obsession" al gel!!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 12:04 pm by annabizarre

» Post oficial FOTOS GRUP (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 11:48 am by annabizarre

» Post oficial fotos YU (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 11:42 am by annabizarre

» Post oficial fotos SHIN (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 11:34 am by annabizarre

» See you soon Cinema Bizarre :'(
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty23/1/2010, 9:11 am by annabizarre

» "My obsession" 2N SINGLE!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty1/12/2009, 3:35 pm by annabizarre

» Kiro ens mostra la seva parella!!!!!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty15/11/2009, 11:40 am by Sara

» Concert a BARCELONA ( Razmatazz)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty11/11/2009, 7:21 pm by annabizarre

» Videos oficials (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty9/11/2009, 6:26 pm by annabizarre

» Post oficial fotos Grup
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty2/10/2009, 3:14 pm by Lourdes_cb

» Concerts 2009 (2)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty24/9/2009, 2:24 pm by Lourdes_cb

» Actuació a la gala "Dome"
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty9/9/2009, 6:28 am by annabizarre

» Post oficial fotos SHIN (1)
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty1/9/2009, 4:04 pm by Lourdes_cb

» Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!!
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty1/9/2009, 3:43 pm by Lourdes_cb

» Hola a tots/es ^^
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty1/9/2009, 3:40 pm by Lourdes_cb

Visites
contador de visitas
Seguiment de CB!

Blog España

Blog Dinamarca

Blog Txecoslovaquia

Blog Regne Unit

Blog oficial STRIFY

Twitter Oficial KIRO

Twitter Oficial YU

 


 

 ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go down 
5 posters
AuthorMessage
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty3/3/2009, 6:21 am

Hola!!!!!!!!!!!!!!

Visiteu molt sovint la web oficial perquè es podrà escoltar trossos de les cançons del nou disc.
Avui per exemple es pot escoltar " sad day for happiness".

Doncs això... siusplau visiteu la web oficial: http://www.cinema-bizarre.de/site/


Ah.. us recordo que us podeu enregistrar i així formar part del club i visitar i escriure al foro de la mateixa web.
Tota la informació sobre això està aquí: https://augustdiehlfan.forocatalan.com/noticies-f3/web-oficial-renovada-feu-vos-membres-del-fanclub-oficial-t294.htm#1559

Adew!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty3/3/2009, 7:16 am

Es preciosa la cançó!!!!

Ja tinc curiositat per escoltar-les totes!!!*.*

Pro per ara... tenint en compte "I's Over", "In your cage" i "Sad day", no penseu que es com mest bal·ladenc que el Final Attraction???

De totes formes, tinc tota la impresió de que será un album bonissim, d'akests que t'atrapen i no et deixen escapar!!! Razz
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty3/3/2009, 7:21 am

Hola!!

Si... potser si que les cançons que han anat sortint són bastant melodiques... això es veritat....
però com dius tu, CB_Princess, crec tb que serà un bon albúm o al menys akell tipus d'album que escoltes i rescoltes... de moment cancó que ha sortit, canço que m'ha agradat.... això es bona senyat.
A veure quina serà la pròxima cançó que escoltarem......

gràcies pel teu comentari. Un petó!!!!!!!!!!!

Ja ho trobava a faltar...ara feia dies que ningú escribia tant!!!

Doncs això..seguim donant-i corda al foro Wink

Adéw!!!!!!!!!!
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty3/3/2009, 7:29 am

Wei, ara que em recordo...
Deeper and Deeper!!!!! Laughing

Akesta es mogudeta i tb es molt bona!! Razz
Estic convençuda de que guarden les mes mogudes per les ultimes, i la darrera será la traca final, que segurament será el single!!

Akests nois son molt llestos i saben perfectament el que ens agrada!!! Very Happy
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty4/3/2009, 6:22 am

Ara estic escoltant la cançó "sad day for hapiness" i han canviat una mica l'estribillo, és una mica més lent.. més melòdic.. al que jo ja havia escoltat té una mica més de marxa i tampoc se sent tant coros al darrere..crec que l'han canviat una mica.

Escolteu-la aquí: https://www.youtube.com/watch?v=HkguAJ4cm5Y i desprès la versió que surt a la web...no la noteu diferent?? més que res l'estribillo....

Adéw!!!!!!!!!
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty5/4/2009, 7:02 am

Es veritat!!! A mi tb em sembla que l'han canviat una mica, pro continua essent molt xula!!!! Razz

Nya, vull escoltar tot el disc, es que no puc esperar-me mes!!!! Com continui així em quedaré sense cabells al cap... Embarassed
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty7/4/2009, 10:10 am

m'agrada sad day for happyness ^^*
Back to top Go down
la desigual02

la desigual02


Nombre de missatges : 7
Age : 30
Ubicació : Barcelona
Registration date : 2008-09-26

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty2/5/2009, 12:15 pm

És una cançó preciosa, com totes le que estan treient del disc toyz, són molt boniques!! m'encantennn!!!!
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty7/6/2009, 4:35 pm

Xiiii, la veritat es que tenen songs molt boniques!!! Pro em quedo amb In your cage!!

Es realment preciosa!!! Laughing
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty28/7/2009, 10:34 am

Hola!!!!!!

A travès de la web oficial, es poden escoltar 4 cançons del nou album:
- "I came 2 party" ( El single)
- "Deeper and Deeper"
- "ToyZ"
- "Blasphemy"

Visiteu la web ,que per cert han canviat el format, i a vere que us semblen les cançons, ok???: http://www.cinema-bizarre.de/site/default.php
Back to top Go down
nikol_90x
Angel Bizarre
nikol_90x


Nombre de missatges : 60
Age : 33
Ubicació : Sant Boi (Barcelona)
Registration date : 2009-04-03

ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty3/8/2009, 1:47 pm

val! ara em passaré per a escoltar les altres cançons,
perquè solament havia escoltat la de '' I came 2 party'' Smile


Gràcies per la informació
Back to top Go down
Sponsored content





ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
PostSubject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty

Back to top Go down
 
ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Escolteu Crashing and Burning!!!!!
» "Crashing & Burning": escolteu-la sencera!!!!!
» Portada de ToyZ
» Album als Estats Units!!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AUGUST DIEHL FANFORUM  :: NOTICIES CINEMA BIZARRE :: Album ToyZ-
Jump to: