annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! 16/11/2008, 5:35 pm | |
| Hola! Aquí us deixo una entrevista d'en Yu responen a unes preguntes que van fer unes fans atraves del seu myspace donant suport a en Yu// Aquí os dejo una entrevista de Yu contestando a unas preguntas que le hicieron unas fans a traves de su myspace: http://www.myspace.com/yusupportsh Entrevista: | |
|
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! 17/11/2008, 10:48 am | |
| Hallo!!!^^ Gracies per penjar l'entrevista!!! Mare meva, akest Yu ho diu tot tal i com ho pensa... xD N'hi ha una pregunta que deu ni do... | |
|
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Re: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! 17/11/2008, 11:41 am | |
| hola!! Sii exacte.... ho ha pensat i ho ha escrit.. i la pregunta 9 deu ni do,no?? jajaaaa es aquesta a la que et referies???? Pero llegint les altres preguntes m'ha caigut be. | |
|
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! 17/11/2008, 11:51 am | |
| - annabizarre wrote:
- hola!!
Sii exacte.... ho ha pensat i ho ha escrit.. i la pregunta 9 deu ni do,no?? jajaaaa es aquesta a la que et referies????
Pero llegint les altres preguntes m'ha caigut be.
Aquesta mateixa... Es molt heavy no?? Podría fer moltes coses xules pro mira... (no se quin concepte te de dona i espero que no es pensi que aixó es el que fem les noies...¬¬) La veritat es que les altres están molt be!!! M'agradat molt la numero 6!!! Si es que akest noi es amic dels seus amics i no ens queda cap dubte!!! | |
|
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
| Subject: Re: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! 15/8/2009, 4:41 pm | |
| ù.ú que passa aquí, no es veu l'entrevista ?? algú la pot tornar a penjar pliiiis *-* | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Entrevista: YU respon a les fans!!!!!!! | |
| |
|