Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
Subject: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 22/8/2009, 6:51 am
Hola!!!!!!!!!!!!
El nou album de Cinema Bizarre "ToyZ" JA HA SORTIT A LA VENTA!!!!!!!!
I el següent cartell ho CONFIRMA:
Es pot comprar per INTENET o de la manera tradicional: en qualsevol botiga de DISCOS!!!
Ara buscaré si es pot aconseguir aquí a Catalunya....
Last edited by annabizarre on 23/10/2009, 7:31 pm; edited 1 time in total
annabizarre Forever Bizarre
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 22/8/2009, 7:24 am
Hola!!
He estat buscant... pero de moment no he trobat res...
Pero.. la majoria de les cançons estan penjades i es poden escoltar a través de YOTUBE.
Si em permeteu, penjo els vidios, ok?? SI ALGU NO VOL escoltar-les i vol esperar a tenir el album.. cap problema... d'acord??? No obligo a ningú a escoltar-les...
I si NO PODEU ESPERAR ( com jo) a saber com sona aquest nou album.. aquí deixo els videos.
VOSALTRES ESCOLLIU!!
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 22/8/2009, 12:17 pm
Jo ja el tiiinc! acabo de comprar-lo fa un parell d'hores! Tenia unes ganes de tenir-lo *-*
Això si, l'he tingut d'anar a comprar a l'FNAC de Perpinyà, ahir vaig trucar al de BCN i em van dir que no el tenien així que com que girona no està tant lluny de frança... Cap allà a comprar-lo!
M'ha costat 16,50€ i és l'edició DELUXE! Amb 2 CD (hi han 4 cançons més que l'edició normal)!
De debó, val la pena comprar-lo! I ja de pas que estava a França he aprofitat per comprar la revista ROCK ONE nº 56 (5,95€)! La pena és que casi no m'entero de francés...jejee...
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 23/8/2009, 3:22 pm
Lourdes_cb wrote:
Jo ja el tiiinc! acabo de comprar-lo fa un parell d'hores! Tenia unes ganes de tenir-lo *-*
Això si, l'he tingut d'anar a comprar a l'FNAC de Perpinyà, ahir vaig trucar al de BCN i em van dir que no el tenien així que com que girona no està tant lluny de frança... Cap allà a comprar-lo!
M'ha costat 16,50€ i és l'edició DELUXE! Amb 2 CD (hi han 4 cançons més que l'edició normal)!
De debó, val la pena comprar-lo! I ja de pas que estava a França he aprofitat per comprar la revista ROCK ONE nº 56 (5,95€)! La pena és que casi no m'entero de francés...jejee...
Wooo, quina sort que ha el tens!!!*.*
Jo encara no... per akí no el tenen... i no puc anar a Ffrança...
Aix... em queda el net!!! que en uns dies ja el tindré!!!^^
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 23/8/2009, 3:54 pm
paciencia... pensa que val la pena esperar
simonetta Bizarre Scream
Nombre de missatges : 216 Age : 31 Registration date : 2008-11-15
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 25/8/2009, 4:06 am
pero surtirà aqui a espanyaa?
annabizarre Forever Bizarre
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 25/8/2009, 1:58 pm
Hola!!!
Lourdes, moltes gràcies per tota aquest informació!!
Em sembla que de moment aquí a Espanya no hi es... ho sento...
Haurem d'esperar a veure si surt mes endavant....
Lourdes_cb Angel Bizarre
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 25/8/2009, 2:08 pm
de res
sobre aquí a españa no en tinc ni idea de quan sortirà... si m'entero d'algu ja avisaré ^^
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 1/9/2009, 8:36 am
Encara no! Pero temps al temps!!! L'album si sortirá a Espanya!!!!
I ara una qüestió que no vol deixar de remenar-me la consciencia... Que coi a pasat amb I'ts Over, Crashing and Burning i alguna que altra cançó???? Vos heu adonat que no son dins de l'album???? Jups, amb lo que a mi magraden akestes dugues cançons!!!
Lourdes_cb Angel Bizarre
Subject: Re: Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!! 1/9/2009, 3:43 pm