| Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) | |
|
+3nina_rem simonetta annabizarre 7 posters |
|
Aniràs al concert? | Si, en tinc moltes ganes | | 50% | [ 2 ] | No, si no els vec no em moriré | | 0% | [ 0 ] | No, perquè sòc menor de 16 | | 50% | [ 2 ] | Encara m'ho estic pensant. | | 0% | [ 0 ] |
| Total Votes : 4 | | Poll closed |
|
Author | Message |
---|
nuriiiaa_cinemabizarre Nou Bizarre
Nombre de missatges : 43 Age : 30 Registration date : 2008-11-07
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 3/10/2009, 3:42 pm | |
| enserio faran una firma de discos???????????' fliiiiiiiiiipaaa!! wow qe fort :'( els tindrem a mix metre de nusatres!!!! brutal brutal! lourdes_cb, jo si qe ho intentare, no hi perdo res, nomes qe em tirin un moc els seguratas i perdre 20 euros... pro esqe si no u intentu mestare maleint durant bastant tems xd | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 3/10/2009, 4:34 pm | |
| ja! jo tampoc em podia creure lu de la firma Dons jo no sé si intentar-ho perque em toca pagar a mi la mb entrada i la dels meus pares.. :S I com no em deixin passar... A més el dijous vaig anar al concert de Green Day i ja em vaig gastar la pasta :S | |
|
| |
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 4/10/2009, 11:52 am | |
| vas anar al concert de green day?:O io tambe! va ser una passada numes qe el dels cb sigi la mitat de flipant ia mulara moltisim! | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 4/10/2009, 12:28 pm | |
| jajaja!! Oi taaan! On estaves? A grades o pista? vas fer moltees fotos?? Si les tens penjades a algun lloc digues a on que en vui veureee LeS mbes es veuen casi totes borroses :S | |
|
| |
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 8/10/2009, 1:38 pm | |
| sii tink tot el concert grabat! jajaj pro es veu fatal pq va se am el mobil, i les fotos.. (N) xd io estava a grada | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 8/10/2009, 1:46 pm | |
| TOOOOOOT el concert! *-* ualaaa tiaaa jajaja!! el tens penjat al youtube, facebook o alguun lloc?? ncara q es vegi malamen, es igual!! a quina part de grada estaves? jo estava a les grades del costat dret de l'escenari a 1era fila ^^ (eren unes que no havien venut i que ens van deixar passar a molts dels que estavem més lluny, en realitat hauria daver estat a la fila 25 xD) | |
|
| |
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 9/10/2009, 8:14 am | |
| sioooooome! vaya morru! jjajaja pues io estava al sector 119 fila 19 u.u' pro buenu, encara es veia prou be xd a mi tutom mavia dit qe les entrades estaven esgotades i casi no estava ni mig ple el palau st jordi! el foso estava numes la mitat ple | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 9/10/2009, 9:45 am | |
| dons si! jajaja xD van venir uns tios de seguretat i van di que si voliem avançar de seients i como no tots vam anar cap a davant xD A mi tmbé m'havien dit que estava tot esgotat però si que el foso stava mig buit :S i ja et dic que les grades just al costat costat dret de l'escenari no les havien ni venut pq es pensaven que am l'escenari kedaria tapat i no es veuria bé, però es veia de conya! Estava just a sobre de l'infermeria, i es veia tot de gent x allà mig desmaiada :S! Jo tampoc em podia creure que ens haguessin deixat pusa a 1era fila, ja veia com a mig concert ens tiraven a fora x canviarnos de lloc, però noo! xD | |
|
| |
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) 23/10/2009, 7:19 pm | |
| Acabo de trobar la següent informació....segurament que ja ho sabreu...però ho fico per si a cas d'acord??? FIRMA DE DISCOS Sevilla: 29 d'Octubre en el FNAC de Sevilla (Avda. de la Constitución, de 18:00 a 19:00. Madrid: 30 de Octubre en el FNAC Parquesur (Avd. Gran Bretaña s/n, Leganés) de 17:00 a 18:30 Barcelona: 31 de Octubre en el FNAC del Triangle (Plaça Catalunya, 4) a las 19:00Segons informa el blog CB SPAIN, al concert de Barcelona no hi poden entrar les fans que menors de 16 anys....KINA PUTADA... em sap molt greu noies Algú té informació actualizada sobre això de l'edat??? Si es aixi que ho posi, gràcies!!!! | |
|
| |
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| |
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) | |
| |
|
| |
| Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat) | |