Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya!
3 posters
Author
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
Subject: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 11:21 am
Hola a totes les fans!
Fa uns quant dies, Cinema Bizarre va anunciar que es separaven. Ho van fer a travès d'Internet mitjançant dues cartes escrites a mà en dos idiomes Anglès i Alemany.
Carta Alemany:
Carta Anglès:
text: Dear fans, dear friends, As a band we reached a point in our career where it is time for us to start something new. We decided to discontinue working as Cinema Bizarre from now on and take a break beginning in 2010. We want to say thank you for all the faithful and devoted loyalty and we are grateful for getting the chances able to work with wonderful and talented people. The results are two albums that made us travel the whole world to see your faces and play our songs. We look back in delight, are happy to be the best German newcomer outside Germany, we like to think about all the concerts we played. The last year was a huge success for Cinema Bizarre. Some say one should leave off with an appetite. All's well that ends well - we'll meet again. Stay true to yourself.
Es una llàstima però he dir ADEW a Cinema Bizarre i a aquest foro també. Us vull demanar perdó perquè en els últims 7 mesos no he actualizat res o gairebé res....ho sento!! No eliminare el foro però el dono ja per tancat!!!! Com podeu comprobar, he fet una nova organització. He guardat totes les notícies que hem anat penjant i sobretot totes les fotos. En alguns missatge veurem una clau que vol dir que estan bloquejats. Crec que no cal allargar-los més però igualment podeu entrar i veure el que hi ha. Si no poguessiu veure, aviseu-me , d'acord???'
El foro ha funcionat durant 1 any i 7 mesos!! Hem rebut més de 3200 visites i hem aconseguit uns 54 usuaris!!!!!!!!!!!!!
Ara només ens queda esperar a veure quins són els seus futurs plans... nosaltres ens quedem amb les seves cançons, videos musicals i estilisme!!!!
Ke us vagi tot molt bé...visiteu aquest foro quan vulgueu!!!! Si voleu deixar els vostres missatges de despedida a continuació d'aquest missage ho podeu fer sense cap problema!!
Gràcies a totes!!!! Ens veurem.. per aquí, en algunes pel messenger i si no tenim l'oportunitat de tornant-nos a trobar ja ho sabeu.. sempre ens quedara CINEMA BIZARRE !!!
US dic ADÉW amb la cançó que crec que ens va unir a totes....molta sort i VISCA CINEMA BIZARRE!!!!
LOVE SONGS THEY KILL ME, THEY KILL ME ..NOW!!!
ADÉW!!!!!!!
Sara
Nombre de missatges : 14 Age : 30 Ubicació : Barcelona Registration date : 2008-09-08
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 11:34 am
La veritat és que si és una llàstima que tot això acabi i molt més aviat del que pensaven... però, escolta anna, no tancaràs el foro, no? perquè sé que ho vas crear amb molt esforç i ganes i amb això de la seva separació... el continuaràs igualment, no? :S
annabizarre Forever Bizarre
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 12:01 pm
hola Sara!!
El foro no l'eliminaré es a dir, podràs entrar a la pàgina, veuràs el foro i podras escriure comentaris, penjar fotos o noticies.. però ja no m'encargarè més d'actualitzar-lo... i personalment també deixarè de seguir-los... si en un futur tornen com a grup pues ja tornaria a portar el foro.. però només sera un foro en el que hi haurà tota la informació del grup que hem anat recollint... i prou! Pero lo que es diu eliminar-lo, treure'l d'Internet.. això NO!!!
Gràcies pel teu missatge Sara!! un petó!!!!
Sara
Nombre de missatges : 14 Age : 30 Ubicació : Barcelona Registration date : 2008-09-08
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 12:05 pm
Gràcies per la informació Anna (: O sigui, que si ya no l'actualitzaràs, no et trobarem per aquí? No podrem parlar amb tú o amb les altres fans que hi haviem? Jo crec que aquest grup per totes nosaltres ha sigut molt més que un grup, perquè ens ha unit en tots els moments !
I esperem que tornin ben aviat, però no ho se, perquè en Yu i en Romeo diuen que aniran al grup de l'Andy Six, i a mi personalment no mi agrada pas aquest grup...
Un petó !
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 12:19 pm
Algún dia em pasarè segurament!!!! I si algú deixa algún comentari el contestaré... pero tampoc no crec que surtin més noticies com a grup.. ara tot serà per separat... i ja no serà el mateix.. jo donaba suport a un grup de música.... ara ja han baixat del escenari , el dia que tornin a pujar segurament els seguire apoyant!!! Si hi ha alguna noticia encara, també la penjaria.. Oficialment el foro està tancat basicament pq el grup ja no es grup o en pocs dies ho deixarè de ser.. ja no podrem apoyar a Cinema Bizarre com a tal pq ja no hi seran.... però bueno aquest foro d'alguna manera estarà obert i disponible per tots els seus usuaris.... Si trobeu alguna informació nova la podeu penjar tb, amb això cap problema!! Jo tampoc no pensaba que dirien adew tan aviat!! Si fa no res que van treure el segon album i el qual nomès han tret dos singles i poca cosa més... Lo positiu es que algunes de vosaltres els vau veure en directe, no??'
UN petó.. adew!!!! o fins aviat tb!!!!
Sara
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 12:27 pm
Jaja sí, per sort, jo si que els vaig poder veure en directe, pero pels péls -.-' Doncs m'aniré pasant per aquí sempre que pugui i si se d'alguna notícia, no dubtis en que la pujaré el mes aviat com pugui (: Igual que ahir quan vaig pujar lo de la seva separació. També t'entenc, perque donaves suport al grup i ara com dius, ja no hi ha cap grup ... però m'he fixat i totes les pàgines que conec de cinema bizarre, no les volen tancar Ö i això és gran cosa ! Fins hi tot, al facebook han fet un grup que diu "We want Cinema Bizarre Back" i en menys d'un dia, ja arribem quasi als 1OOO membres Es nota que no són un grup qualsevol (:
Ho sento si et dono molt la tabarra Anna :S
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 12:40 pm
No em dones gens de tabarra.. tranquila.. no pasa res!!!!
Sara
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 23/1/2010, 1:13 pm
Jaja gràcies n_n
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 24/1/2010, 9:52 am
Ei noies! Que tal?
Sara, això que dius de que en Romeo i en Yu aniràn a Black Veil Brides ho has trobat a algun lloc oficial?
Anna, entenc que no tinguis ganes de continuar amb el fòrum ara que els CB com a grup ja no hi son. Però jo crec que podriem continuar actualitzant-lo amb les seves noticies per separat, és a dir fer un apartat per cada un dels nois i posar les seves notícies x allà... Esque per molt que es separin no els podem oblidar així com així! Si tenim ganes de que tornin a ajuntar-se algun dia hem de continuar donant suport a tot el grup! Si els oblidem a la primera què pensaran de les seves fans?
Vinga noies! No podem deixar morir el fòrum!
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 24/1/2010, 11:22 am
Hola Lourdes!!!
Si tens raó però llavors no seria jo la que actualitzes... vull dir que si vosaltres trobeu alguna cosa la pujeu ja sigui noticia, foto o missatge de blog.. pero jo no em ficaria a buscar el que fan ells per separat.. no se.. ja no és el mateix... com ja he dit anteriorment donava suport al grup i a tot el que feien per tirar endavant amb el grup. Si hi ha un interès per saber el que fan i posar-ho aquí , crearé un apartat però intenteu vosaltres esta al dia del que fan o deixen de fer i postejar-ho vosaltres mateixes, d'acord??
Gràcies pel teu comentari!!
ah una cosa, la teva imatge que has posat no es veu.. si no et sap greu, la podries cambiar o eliminar-la.. Això deu ser un problema del foro, simplement es que nomes es veu error i no es veu el que realment volies posar, d'acord? Espero que no et molesti.
Adeww
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 24/1/2010, 11:23 am
Per saber el que fan, visiteu els blogs que hi ha al lateral esquerra, hi ha una llista de webs que encara segueixen postejant sobre ells per separat, d'acord?? Visiteu-les i així estareu informades, gràcies!
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 24/1/2010, 2:40 pm
Ok ja aniré visitant aquests blogs que has dit
jo normalment en mirava un altre. Em sembla k es mexicà si no m'equivoco. L'actualitzen força sovint, és http://yuislove.blogspot.com/
Ho sento x lo de la firma. Havia intentat arreglar-ho i em pensava k ja funcionava. Aviam si ara ja no es veu l'error!
Sara
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya! 25/1/2010, 11:55 am
Doncs no he puc donar la resposta precisa per la senzilla cosa que jo tinc tantes web's dedicades a Cinema Bizarre, que no sabria dir-te d'on he tret la informació :S ho sento, per això... I yo també seguixo el blog de Yu, era una amiga meva amb la qui parlava, pero ara ja quasi no parlo gaire amb ella u.u'
Sponsored content
Subject: Re: Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya!
Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya!