| Hola a tots/es ^^ | |
|
|
Author | Message |
---|
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
| Subject: Hola a tots/es ^^ 15/8/2009, 10:58 am | |
| Hola Dons aquí una altre fan de CB Em dic Lourdes, tinc 15 anys i soc de Girona! No sabeu quina ilusió m'ha fet trobar un forum de CB en català! Mai m'havia dedicat a buscaru i avui anant de web en web he anat a parar a la de CB catalunya, és una pena que estigui tancada però com a mínim ens queda el fòrum M'he llegit el tema de si deixaves el fòrum en català o el passaves a castellà, me'n alegro que l'hagis deixat en català, si l'haguèssis canviat ja no seria un bon fòrum de catalunya Buenu deixu de fer-vos un rotllo, que sino ningú s'ho llegirà! Intentaré passar-me tan sovint com pugui per aquí Aviam si el fòrum va creixent ^^ Petoooons (K) ___Lourdes# | |
|
| |
nikol_90x Angel Bizarre
Nombre de missatges : 60 Age : 34 Ubicació : Sant Boi (Barcelona) Registration date : 2009-04-03
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 16/8/2009, 10:40 am | |
| Bienvenida Lourdes! Espero que et passis molt per aquí xDD Un petó! | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
Nombre de missatges : 97 Age : 30 Ubicació : Girona Registration date : 2009-08-15
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 16/8/2009, 10:42 am | |
| Jo tmbé espero poder passarmi molt demoment que estem a l'estiu tinc força temps lliure, pero a partir de setembre... ja veurem que puc feri | |
|
| |
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 17/8/2009, 4:21 am | |
| Wolas Lourdes!!!^^ Benvinguda al forum!!! Quina alegría que n'haguis trobat el forum!!! La veritat es que t'ho passarás molt be akí!!! C om tu has dit es un bon forum i t'ho puc assegurar jo, es l'unic lloc on ningú no es baralla per cap membre de la banda!! Totes els compartim!!! xD Apa, espero que et donis una volta sovint!! Mes ben informada no podrás estar!!! Küsses! | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 17/8/2009, 11:52 am | |
| Ei! Gràcies CB_Princess! Intentaré passar tant sovint com pugui! això t'ho puc ben assegurar | |
|
| |
simonetta Bizarre Scream
Nombre de missatges : 216 Age : 31 Registration date : 2008-11-15
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 18/8/2009, 5:24 pm | |
| waaaaaaaaaah! jo tmb soc de gironaa! pro, girona ciutaaaat? o comarcaaaa? jo de comarca xDDDD ajja bueno, benvinguda wapaa! passat-ho be aqui, i si tens algun dubte o alguna cosa, agregam i parlem: rut_simon@hotmail.com petonàs gran! | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 19/8/2009, 2:05 pm | |
| NO, no! jo de Girona Ciutaat!! d'on ets tu?? ara t'agregoo ^^ | |
|
| |
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 22/8/2009, 6:35 am | |
| Hola Lourdes!!!!!!!!! M'ha alegro moltíssim que ens hagis trobat!!!!!!!!!!!!!!!! BENVINGUDA!!!!!!!!!! El foro vaig decidir tancar-lo (encara que sé que aixo s'hauria d'haver comentat abans aquí pero la vaig agafar mes com una pagina personal) pq no tinc temps per actualizar les dos pagines... era el blog o el foro... i al final vaig quedarme amb aquest foro, pq aquesta web si que es de totes les que ens hem registrat !! Espero que puguis entrar molt sovint.. i aportar tot el que vulguis i puguis en aquest forum. Pots crear temes nous, contestar qualsevol post.... el que vulguis!!! Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!! Ens veiem por aquí!!! ahh per cert.. jo em dic Anna i sóc de Lleida ciutat. | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 22/8/2009, 12:05 pm | |
| Hola Anna tranquila, és normal que tu sola no poguessis actualitzar les dues pàgines. M'alegro de que hagis decidit deixar el forum ^^ pd, el dibuix del CB que tens d'avatar l'has fet tu? *-* Està geniaaaaaal!! | |
|
| |
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 25/8/2009, 1:55 pm | |
| no, no l'he fet jo, que va que va... el dibuix s'em donar fatal!!!!!! ajjaja el vaig trobar per algun altre foro... gracies!!!!
Ens veim per aquí!! | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 25/8/2009, 2:05 pm | |
| xD a mi tmbé sem dona fatal jeje! si, ens veiem x aquí ^^ | |
|
| |
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 1/9/2009, 9:07 am | |
| [quote="Lourdes_cb"]xD a mi tmbé sem dona fatal jeje! quote] Ei, doncs hauré de parlar molt seriament amb vosaltres....¬¬ Jiji... | |
|
| |
Lourdes_cb Angel Bizarre
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ 1/9/2009, 3:40 pm | |
| u.u ens hauras de donar classes de dibuix | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Hola a tots/es ^^ | |
| |
|
| |
| Hola a tots/es ^^ | |
|