annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Missatge Myspace (15) 29/12/2008, 8:41 am | |
| Hola!! Avui (29 de desembre) es l'anniversari d'en Yu i ha publicat un nou blog al seu myspace dient el següent: 20~ Estado de ánimo actual: agradecido/a todays my day ;D and unfornately im totally sick x.x thankyo all for the nice comments n messages!!! <3 n thankyo for the nice last concerts this year, im a bit sad that these were the last but the next r comin! also a big thx to Blowsight for the nice support! remember, im like a good wine, the older i get the better i am ;D rock on -yu-TRADUCCIÓ: Avui es el meu anniversari però desgraciadament estic malalt. Gracies per tots els comentaris i missatges. i gràcies pels ultims concerts d'aquest any. Estic una trist que aquests fossin els ultims però els proxims estàn a punt d'arribar. tambè moltes gràcies a Blowsight pel seu suport! Recordeu, sòc com un bon vi, com mès vell em faig més bo sóc ;D Continueu disfrutant. -yu-
Si voleu escriure missatges de felicitació pel YU, siusplau escribiu-los a l'apartat que ja hi ha per poder felicitar-lo, aquí nomès comenteu el blog, d'acord??? Gràcies!!! | |
|
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Missatge Myspace (15) 6/1/2009, 2:27 pm | |
| Pobret... un altre que tb va fer anys malalt... si es que ultimament... Per altra part, m'ha donat un susto de mort amb aixó dels ultims concerts, no se pq se m'ha anat l'olla... Ais... tants dies i jo que no vaig poder ser akí conectada per felicitarlo... Odio que el treball em tingui pressa tot el temps, i si no la meva familia... | |
|