| ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
|
Author | Message |
---|
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3/3/2009, 6:21 am | |
| | |
|
| |
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3/3/2009, 7:16 am | |
| Es preciosa la cançó!!!! Ja tinc curiositat per escoltar-les totes!!!*.* Pro per ara... tenint en compte "I's Over", "In your cage" i "Sad day", no penseu que es com mest bal·ladenc que el Final Attraction??? De totes formes, tinc tota la impresió de que será un album bonissim, d'akests que t'atrapen i no et deixen escapar!!! | |
|
| |
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3/3/2009, 7:21 am | |
| Hola!! Si... potser si que les cançons que han anat sortint són bastant melodiques... això es veritat.... però com dius tu, CB_Princess, crec tb que serà un bon albúm o al menys akell tipus d'album que escoltes i rescoltes... de moment cancó que ha sortit, canço que m'ha agradat.... això es bona senyat. A veure quina serà la pròxima cançó que escoltarem...... gràcies pel teu comentari. Un petó!!!!!!!!!!! Ja ho trobava a faltar...ara feia dies que ningú escribia tant!!! Doncs això..seguim donant-i corda al foro Adéw!!!!!!!!!! | |
|
| |
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3/3/2009, 7:29 am | |
| Wei, ara que em recordo... Deeper and Deeper!!!!! Akesta es mogudeta i tb es molt bona!! Estic convençuda de que guarden les mes mogudes per les ultimes, i la darrera será la traca final, que segurament será el single!! Akests nois son molt llestos i saben perfectament el que ens agrada!!! | |
|
| |
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4/3/2009, 6:22 am | |
| Ara estic escoltant la cançó "sad day for hapiness" i han canviat una mica l'estribillo, és una mica més lent.. més melòdic.. al que jo ja havia escoltat té una mica més de marxa i tampoc se sent tant coros al darrere..crec que l'han canviat una mica.
Escolteu-la aquí: https://www.youtube.com/watch?v=HkguAJ4cm5Y i desprès la versió que surt a la web...no la noteu diferent?? més que res l'estribillo....
Adéw!!!!!!!!! | |
|
| |
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5/4/2009, 7:02 am | |
| Es veritat!!! A mi tb em sembla que l'han canviat una mica, pro continua essent molt xula!!!! Nya, vull escoltar tot el disc, es que no puc esperar-me mes!!!! Com continui així em quedaré sense cabells al cap... | |
|
| |
simonetta Bizarre Scream
Nombre de missatges : 216 Age : 31 Registration date : 2008-11-15
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7/4/2009, 10:10 am | |
| m'agrada sad day for happyness ^^* | |
|
| |
la desigual02
Nombre de missatges : 7 Age : 30 Ubicació : Barcelona Registration date : 2008-09-26
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2/5/2009, 12:15 pm | |
| És una cançó preciosa, com totes le que estan treient del disc toyz, són molt boniques!! m'encantennn!!!! | |
|
| |
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7/6/2009, 4:35 pm | |
| Xiiii, la veritat es que tenen songs molt boniques!!! Pro em quedo amb In your cage!! Es realment preciosa!!! | |
|
| |
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 28/7/2009, 10:34 am | |
| Hola!!!!!!
A travès de la web oficial, es poden escoltar 4 cançons del nou album: - "I came 2 party" ( El single) - "Deeper and Deeper" - "ToyZ" - "Blasphemy"
Visiteu la web ,que per cert han canviat el format, i a vere que us semblen les cançons, ok???: http://www.cinema-bizarre.de/site/default.php | |
|
| |
nikol_90x Angel Bizarre
Nombre de missatges : 60 Age : 34 Ubicació : Sant Boi (Barcelona) Registration date : 2009-04-03
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3/8/2009, 1:47 pm | |
| val! ara em passaré per a escoltar les altres cançons, perquè solament havia escoltat la de '' I came 2 party'' Gràcies per la informació | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
| |
|
| |
| ESCOLTEU clips del Nou album!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|