AUGUST DIEHL FANFORUM
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AUGUST DIEHL FANFORUM


 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  
Cinema Bizarre a Espanya

Ciutat: BARCELONA

Dia: 31 OCUTBRE

LLoc: RAZZMATAZZ 2

Latest topics
» Despedida per part del foro CINEMA BIZARRE Catalunya!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty25/1/2010, 11:55 am by Sara

» Fotos de Romeo...
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty24/1/2010, 1:10 pm by annabizarre

» WEBS OFICIALS de STRIFY!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty24/1/2010, 1:04 pm by annabizarre

» Post oficial fotos STRIFY (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty24/1/2010, 9:43 am by Lourdes_cb

» Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 1:08 pm by annabizarre

» Single "My obsession" al gel!!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 12:04 pm by annabizarre

» Post oficial FOTOS GRUP (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 11:48 am by annabizarre

» Post oficial fotos YU (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 11:42 am by annabizarre

» Post oficial fotos SHIN (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 11:34 am by annabizarre

» See you soon Cinema Bizarre :'(
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty23/1/2010, 9:11 am by annabizarre

» "My obsession" 2N SINGLE!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/12/2009, 3:35 pm by annabizarre

» Kiro ens mostra la seva parella!!!!!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty15/11/2009, 11:40 am by Sara

» Concert a BARCELONA ( Razmatazz)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty11/11/2009, 7:21 pm by annabizarre

» Videos oficials (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty9/11/2009, 6:26 pm by annabizarre

» Post oficial fotos Grup
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty2/10/2009, 3:14 pm by Lourdes_cb

» Concerts 2009 (2)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty24/9/2009, 2:24 pm by Lourdes_cb

» Actuació a la gala "Dome"
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty9/9/2009, 6:28 am by annabizarre

» Post oficial fotos SHIN (1)
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/9/2009, 4:04 pm by Lourdes_cb

» Toyz: A LA VENTA!!!!!!!!!
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/9/2009, 3:43 pm by Lourdes_cb

» Hola a tots/es ^^
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/9/2009, 3:40 pm by Lourdes_cb

Visites
contador de visitas
Seguiment de CB!

Blog España

Blog Dinamarca

Blog Txecoslovaquia

Blog Regne Unit

Blog oficial STRIFY

Twitter Oficial KIRO

Twitter Oficial YU

 


 

 Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)

Go down 
+3
nina_rem
simonetta
annabizarre
7 posters
Go to page : 1, 2  Next

Aniràs al concert?
Si, en tinc moltes ganes
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_lcap50%Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_rcap
 50% [ 2 ]
No, si no els vec no em moriré
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_lcap0%Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
No, perquè sòc menor de 16
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_lcap50%Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Encara m'ho estic pensant.
Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_lcap0%Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Total Votes : 4
 
Poll closed

AuthorMessage
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty6/6/2009, 4:33 pm

Hola!!!!!!!!!!!

Me quedat flipant quan he llegit l´última newsletter que han publicat....
Llegiu això.. es en alemany però queda ben clar:

Cinema Bizarre spielen bis zum Herbst 25 Dates in Russland, Ukraine, Österreich, Holland, Luxemburg, Italien, Dänemark und natürlich auch in Deutschland.
Weitere Shows in Frankreich, UK, Spanien und Ost-Europa folgen, ebenso wie in den USA, Kanada und Südamerika im Herbst / Winter.


"Spanien" som nosaltres, gent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ostiaaaaaaaaa... que ho diria que apareixariem a una de les seves newsletter...bueno.. en algun moment haviem d'apareixer no?????????

Aquí us deixo amb aquesta SUPER NOTICIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara em falta trobar una traducció en anglès...per quedi encara més clar!!!!!!!!!!!!

BUAAAAAAA.. CB.. a Espanya!!!!!!!!!! Us u podeu creure????????????? jajjajajaja

Un peto a totes!!!!!!!!!!!!


Last edited by annabizarre on 23/10/2009, 7:26 pm; edited 7 times in total
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty6/6/2009, 4:50 pm

Hola!!!!!!!!!

Ja het trobat una traducció en anglès!!!!!!!!!!

CINEMA BIZARRE will be playing on 25 dates in Russia, Ukraine, Austria, Netherlands, Luxembourg, Italy, Denmark, and of course Germany from now to autumn. Additional shows in France, the UK, Spain and eastern Europe will follow, as well as shows in the US, Canada, and South Americs in the autumn/winter season.


Afegiran més concerts a França, Regne Unit, ESPANYA i l'Europa de l'est després que acabin els concerts que ja han anunciat, i desprès a l'hivern aniràn a USA, Canadà i Sud-america.. o sigui que passaràn per Espanya abans de l'hivern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty6/6/2009, 4:56 pm

esperem que sigui barcelonaaaaa!!
Back to top Go down
nina_rem




Nombre de missatges : 1
Age : 30
Registration date : 2009-06-06

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty7/6/2009, 11:08 am

wow m'agradaria veure'ls però no tinc diners
estic intentant anar al concer de Slipknot i costa molta pasta nenes T____Tres mes ni res menys que 80 euros T___T



intentaré anar-hi!!
Back to top Go down
nikol_90x
Angel Bizarre
nikol_90x


Nombre de missatges : 60
Age : 33
Ubicació : Sant Boi (Barcelona)
Registration date : 2009-04-03

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty7/6/2009, 11:17 am

Bé! suposo que aniré, solament espero que sigui a Barcelona perquè si és a Madrid no podré anar

Gràcies per la informació Very Happy
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty7/6/2009, 4:15 pm

WAAAAA, me mort!!!

No, millor, m'han mort!!!!

Per fí, per fí vindrán a Spain!!! Ara ja si que soc feliç!!!!Jo vull que vinguin a Barcelona!!!!!! Pro weno, si al final anesin a Madrid (que soc capaç de jugar-me alguna cosa a que van a la capi...), faría tot el possible, pq vull anar al concert!!! Els vull veure!!!! Laughing

Ai Deu meu!!!! Que feliç que soc!!!! bounce
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty25/8/2009, 2:05 pm

OSTIAAAAAAAA que ja han dit les dates i no m'hen enterat fins ara, avui dimarts..... ho sento!!! Aquí he badat!!

Son akestes:

29 oct 2009
Sala Q - Sevilla

30 oct 2009
Old School -Getafe

31 oct 2009 20:00
Razzmatazz 2 - Barcelona


1 nov 2009 20:00
Totem - Villalva- Pamplona

Segons el blog de "CB España", ho anunciat en ROMEO pel seu twitter i aquestes dates tb estan penjades al myspace oficial del grup!!!

Amb les ganes que teniem de saber les dates.... ho sento pel retard!!!!!!!!!
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty25/8/2009, 4:00 pm

ostres, em va de conyaaaa! pero dubtu que m'hi deixin anar, a razzmatazz sempre hi ha mala vigilancia o coses xungues i nose....
Back to top Go down
Lourdes_cb
Angel Bizarre
Lourdes_cb


Nombre de missatges : 97
Age : 29
Ubicació : Girona
Registration date : 2009-08-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty25/8/2009, 4:05 pm

simonetta tu encara tens sort, que ja tens 16 anys... jo am 15 no podré entrar! Mad

sabeu si demanen el DNI a la Razzmatazz?
Back to top Go down
nikol_90x
Angel Bizarre
nikol_90x


Nombre de missatges : 60
Age : 33
Ubicació : Sant Boi (Barcelona)
Registration date : 2009-04-03

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty26/8/2009, 12:23 pm

simonetta wrote:
ostres, em va de conyaaaa! pero dubtu que m'hi deixin anar, a razzmatazz sempre hi ha mala vigilancia o coses xungues i nose....
Coses xunges? xD saps jo vaig al concert de The Rasmus aqui en aquesta mateixa sala (razzmatazz 2) i aquest dia no havia mala vigilància fins i tot havien molts seguratas i nosoltres els fans estàvem tranquils en la cola esperant i no va haver nada xungo, tot anava en ordre...
Potser moltes vegades depèn dels fans com es comportin...
perquè en el concert de TH es va embullar una que no vegis, crits, empujones
fins a insults per part de algunas fans i per aquesta raó els seguratas es van posar pesats i va haver un descontrol...
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty26/8/2009, 12:47 pm

jo vaig anar per primera vegada a Razzmatazz per veure a Simple plan.... i pel que fa als seguretat tot va funcionar perfectament....... l'únic que el lloc on esta situada akesta discoteca no es la part mes bonica de bcn, pero en akell moment estaven fent obres.. o sigui ara estara tot mes arreglat ja segurament!

No hi ha d'haver cap problema!!!!
Back to top Go down
nikol_90x
Angel Bizarre
nikol_90x


Nombre de missatges : 60
Age : 33
Ubicació : Sant Boi (Barcelona)
Registration date : 2009-04-03

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty26/8/2009, 12:53 pm

ya vez, el lloc on esta situada aquesta discoteca no es la part mes bonica de bcn,Quan vaig jo també havien obres per allí xDDD

Anna sabes el setlist que tocará CB? y el valor de les entrades?
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty27/8/2009, 10:33 am

ahh lllavors jo en tinc una idea equivocada xDDD
Bueno, jo ho demanaré, pero no crec que m'hi deixin anar, serà época d'examens
Back to top Go down
Lourdes_cb
Angel Bizarre
Lourdes_cb


Nombre de missatges : 97
Age : 29
Ubicació : Girona
Registration date : 2009-08-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty27/8/2009, 1:59 pm

aviam si tens sort i ti deixen anaar simonetta Wink

ù.ú jo macabu de barallar amb la mb mare x una xurrada i ja no mi deixa anar..
mes ben dit no em deixa ni intentar-hi anar, ja que nomes poden entrar majors de 16...
però tot i així espero convence-la Very Happy i sino m'escapo de casaa ! Twisted Evil QUE JO AQUEST CONCERT NO ME'L PERDO!




U.U em sembla que m'estic obsessionant massa amb els CB Rolling Eyes
Back to top Go down
CB_Princess
Bizarre Adicte
CB_Princess


Nombre de missatges : 496
Age : 38
Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD
Registration date : 2008-10-23

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/9/2009, 8:22 am

Weeei, sorry per tardar tant en escriure, des que man canviat de lloc de treball nomes em puc conectar un día a la setmana... Crying or Very sad

Quina alegría que sigui a la Razz*.*
Així que segurament els veiem noies!!! i en persona!!! Jiji, cap famos dels que he anat a veure a la Razz, s'en ha anat sense que jo i les meves amigues els veiesim i ens fessim foto amb ells!!!

Doncs, ens hem d'anar fent l'idea de com quedem ehhhh!!! Que a més necesitaré ajuda per aguantar la pancarta!!! Jiji Laughing

Per cert, vos informo sobre la sala. Actuarán a la 2, que es la mes gran, on es fan els concerts de gent com Him, The Ramus, Nightwish... está molt be, si no fos tb pq si ets al·lergic a la pols... ho pases una miketa malament, de les vigues del sostre penjen serps de pols que tacompanyen durant tot el concert, caient a sobre de tots... (jo només vos dic que quan vam anar a veure Him, les meves amigues van fer una aposta de qui aguantaba menys, jo o en Ville Valo, per sort tots dos vam superar l'estada amb creus! xD

Per altra part, no porteu begudes, vos les lleçen a l'entrada. Porteu roba molt fresca pq fa una calor abominable.
Y per ultim... et demanen 16 anys per poder entrar, teniu el dni a má, pq si no vos pot passar com a mi, que no el trobaba, la gent pasaba, em vaig barallar amb el noi i vale que vaig sortir guanyant i s'en va empenedir d'haberme confos amb una noia de 15 anys quan jo tenía 21, pero cla... vaig haber de veure el concert desde darrera del tot.

Així que noies, teniu aixó en compte pq hem de ser les primeres i els nois han de veure la nostra pancarta ehhhh!!! Que s'en adonin de com son les noies de CB Cat i que tornin lo mes aviat possible!!*.*
Back to top Go down
Lourdes_cb
Angel Bizarre
Lourdes_cb


Nombre de missatges : 97
Age : 29
Ubicació : Girona
Registration date : 2009-08-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty1/9/2009, 3:56 pm

CB_Princess graacies x la info... pero quina merda que demanin dni... en serio que no ser que fer, si intentar entrar amb el meu, pero clar nomes tinc 15, deixar que vinguin els meus pares aviam si així em deixen entrar o demanar el DNi a la mb cosina (pero esclar això no em fa molta gracia ja que ella te 19 anys o per allà i crec que se n'adonarien..) Sad


xD veig que tens molta sort tu amb la Razz heee Wink coneixe tots els que has anat a veure allà *-* ja sta decidit! jo m'acoplu a tu aviam si així em passes una mica de sort amb els CB WinkWinkWink
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty2/9/2009, 3:12 pm

Quin entusiasme CB Princess!!!!!!!! M'ha agrada aquestes ganes!!!!!!!

El problema es que el dia que venen ...no podré anar....basicament pq no tindré els mitjans per tornar a casa...cau entre setmana i al dia següent tindré classe o algo a fer segur...pq aquest any es lúltim de estudiar la carrera i tindré feina...

Ens ho hauras de contar tot con "Pelos y señales" quan tornis del concert.....
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty10/9/2009, 3:45 pm

pro si es dissabteeeee annaaaaaaaaaa!!!!
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty10/9/2009, 6:00 pm

simonetta wrote:
pro si es dissabteeeee annaaaaaaaaaa!!!!

ahh si?? jajajajajajj

Pues estaba segura que queia entre setmaa... doncs a quin calendari ho he mirat??? ajjajajjaja

pero tal com M'esta anant tot..no crec que hi puga anar...M'ho haureu de contar igualment!!! jajaaj


gracies!
Back to top Go down
simonetta
Bizarre Scream



Nombre de missatges : 216
Age : 31
Registration date : 2008-11-15

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty11/9/2009, 4:10 pm

pos putse a un de lany pasat, que sol passar xDD
Back to top Go down
nikol_90x
Angel Bizarre
nikol_90x


Nombre de missatges : 60
Age : 33
Ubicació : Sant Boi (Barcelona)
Registration date : 2009-04-03

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty12/9/2009, 3:01 pm

Quin de vosaltres aneu a anar al concert?
i a quina hora pensais anar fer la cola? Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Icon_razz
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty2/10/2009, 1:33 pm

Hola!!

Primer de tot, demano disculpes per haver estat tan de temps ausent!!! HO SENTO NOIES!!!

A la web de RAZZMATAZZ ja anuncien el concert:

http://www.salarazzmatazz.com/conciertos/index.php

Segons aquesta web:

- OBERTURA DE PORTES: 7:00 tarda

- CONCERT: 7: 30 tarda

- ENTRADES: Anticipada 20 Euros/ Taquilla 25 euros
Es poden comprar a CARREFOUR i en qualsevol centre comercial de Barcelona ( per les que visqueu a BCN) o per Internet a travès d'aquesta web:
http://www.ticketmaster.es/Cinema-Bizarre-entradas/artist/1008284#

- ACTUACIÓ 2n GRUP: NOX INTERNA
Back to top Go down
annabizarre
Forever Bizarre
annabizarre


Nombre de missatges : 1105
Age : 37
Registration date : 2008-09-05

Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty
PostSubject: Re: Cinema Bizarre a BARCELONA (actualitzat)   Cinema Bizarre a BARCELONA  (actualitzat) Empty2/10/2009, 1:57 pm

US preguntareu qui són NOX INTERNA????

En les següents webs, podreu trobar tot el que vulgueu saber d'ells:

WEB OFICIAL: http://www.noxinterna.com/spanish/index.html

MYSPACE: http://www.myspace.com/noxinterna


Aquí nomes us deixo informació general de la banda:"

- Noche interna" banda dirigida per Richy Sánchez (Richy Nox).

- Membres de la banda:
Danny Lamberg: Baixista
Richy Nox: Vocalista.
Aitor: Guitarras.
Pablo: Batería.
Bea: Teclados.
Danny Lamberg: Bajo.

- “XIII (trece)” : 1e ALBUM
el disco se grabó en Junio y Julio de 2008, en los estudios SONIDO XXI de Esparza de Galar (Navarra). Su salida en España está prevista para el mes de Abril, a través de Producciones Malditas y Maldito Digital y será distribuido en todo el país por K Industria y Elkar. Más adelante se presentará en Alemania, Suiza y Austria, donde ya hicieron una pequeña gira en 2007.

- SINGLES:
" Eternidad"