CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Post oficial fotos Kiro 17/8/2009, 5:17 am | |
| Tan cuco com sempre!!!^^ Si es que desprén una ternura!!!*.* Aix, a les fotos d'abans de CB, surt tb super cuco!!!! La veritat es que akestes imatges em recorden a les quedades de fans del manga que fem sovint!!! O als mateixos salons del manga, comic i japan weeken, on tots ens possem junts i ens acicalem els cabells o ves a saber que!! xD Conclusió del que penso de les fotos: Ara no se si en Kiro continuará al mon manga, que tenint present el video de "I came 2 party", podem dir que si, pro el que es segur es que abans de CB, era tot un Otaku!!!^^ Anna!! moltissimes gracies per la imatge, ara si que puc dir que m'he enamorat d'en Kiro!!! | |
|
nikol_90x Angel Bizarre
Nombre de missatges : 60 Age : 34 Ubicació : Sant Boi (Barcelona) Registration date : 2009-04-03
| Subject: Re: Post oficial fotos Kiro 21/8/2009, 4:38 pm | |
| Se li ve molt majo! Anna gràcies per les fotos | |
|
annabizarre Forever Bizarre
Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
| Subject: Re: Post oficial fotos Kiro 26/8/2009, 12:34 pm | |
| | |
|
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
| Subject: Re: Post oficial fotos Kiro 1/9/2009, 8:45 am | |
| Deu meu que wapooooo!!! Jups quines ganes tinc ja de veure'ls!!!*.* Anna, moltes, moltissimes gracies per penjar les fotos!!!! | |
|
Sponsored content
| Subject: Re: Post oficial fotos Kiro | |
| |
|