Nombre de missatges : 1105 Age : 38 Registration date : 2008-09-05
Subject: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 17/4/2009, 7:10 am
Hola!!!!
Cinema Bizarre va acudir a l'estrena de la nova pel·lícula de Star Trek. He trobat en un blog aquestes fotos:
Last edited by annabizarre on 18/6/2009, 10:06 am; edited 1 time in total
simonetta Bizarre Scream
Nombre de missatges : 216 Age : 31 Registration date : 2008-11-15
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 18/4/2009, 5:11 pm
les sabates den kiro son rares, sembla k en kiro tingui paperes, no entenc el gest den romeo a les primeres fotus.. i.. kre k ja esta xDD estan tots mol makuus merxi xles fotuuuus!
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 19/4/2009, 1:02 pm
simonetta wrote:
les sabates den kiro son rares, sembla k en kiro tingui paperes, no entenc el gest den romeo a les primeres fotus.. i.. kre k ja esta xDD estan tots mol makuus merxi xles fotuuuus!
A vere, per parts... Kiro: Jo pensaba que s'havía posat les xancles de la piscina/platja amb els mitjons... així que...¬¬ Pro weno, el trobo monisim...*.* Romeo: Es a dir... pose "Star Trek" total... M'imagino les agujetes que va tenir els dies següents... xD Strify: pobret els dits, akest qualsevol día ens en surt amb hiperlaxia... Shin: Aviso, no vull barallar-me amb ningú, a més, adoro en Shin, pro que l'han fet als cabells??? s'els han possat practicament com a la Lady Gaga... Com s'ha deixat fer??? Yu: No us ha pasat que sembla que es el mes normalet???? No fa gestos, només posa, a més surt... com dir... wapisim pro al 100%!!!
simonetta Bizarre Scream
Nombre de missatges : 216 Age : 31 Registration date : 2008-11-15
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 19/4/2009, 3:55 pm
fjaja sii, jo lu den shin tmb u vaig pensa, po vaig deidirme a no dir res jajajaja!
annabizarre Forever Bizarre
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 22/4/2009, 2:22 pm
Hola!!!!!!!!
Siusplau... no us sapigui greu però necessito dir.ho..... On me va l'Strify foten aquestes poses????? NO CAL... presumir tant ,no?? ho sento.. no ho soporto.. aquesta actitut no m'agrada gens... En Yu i el Shin són els únics una mica més normalets.. no se.... no cal fer postures rares.... d'aquestes, jajaaajaj
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 22/4/2009, 2:24 pm
Hola!!!!!!!
Han penjat un video al youtube mentres posaven....l'Strify és el crack ajaajja:
CB_Princess Bizarre Adicte
Nombre de missatges : 496 Age : 39 Ubicació : Fisicament Barcelona, espiritualment Alemanya!!xD Registration date : 2008-10-23
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 7/6/2009, 5:29 pm
Ja veus, L'Strify es que no n'hi ha nom per definir-lo... tenir-l'ho d'amic i sortir amb ell deu ser millor que unes vacances de veritat!!! xD
Em fa la sensació de que no deixa de fer riure, als que l'envolten, en tot moment!!
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de... 18/6/2009, 10:12 am
Hola!!!!!!!!
Un dia van anar a l'estrena de STAR TREK...i fa poc van anar a una altra estrena. Aquest cop van estrenar la pel·lícula TRANSFORMERS!!!!!!!!!!!
Sponsored content
Subject: Re: CB ..artista invitat a la "premiere" de...